2010. augusztus 29., vasárnap

Blokk fogalmak: cut block

Cut block: A a scrimmage vonalától vett 3 yardon belül a támadó falemberek, annak érdekében hogy az ellenfél passz rohamozó játékosait lelassítsák használhatják. Egy támadó falember a vállát és a kezeit használva a védő lábára beugorhat, így próbálva megállítani annak lendületét. Ha ez a scrimmage-től vett 3 yardon túl történik, a blokkoló csapatát 15 yardra büntetik. A védőjátékosok szeretnék ha ez a blokk az egész pálya területén tiltott lenne. A blokk komoly lábsérüléseket válthat ki, ezért alkalmazása vitatott.

3 megjegyzés:

istvankovacs írta...

Hát ezt szerintem rosszul tudod. A chop blokk mindenhol illegális tudtommal. Azt jelenti, hogy egy védőt egy alacsony (comb vagy alatti) és egy magas vlokk ér egyszerre. Azért illegális mindenhol, mert nagyon sérülésveszélyes. De javítsatok ki, ha tévedek.

istvankovacs írta...

amire te gondolsz szerintem, az a low block vagy "cut" block, de az használható a pálya minden részén, persze csak bizonyos feltételek mellett. sajnos a videót valamiért sehogy nem tudom lejátszani, így lehet, hogy másról beszélünk

láb írta...

Helyesbítettem. Örülök, hogy szóltál. A mai nap már nekem is gyanús volt. Ebben a részben egyébként főleg a támadó falembereket érintő blokkokkal igyekszem majd foglalkozni, bár akkor a címen nem ártana változtatni...

A youtube-on be vagy jelentkezve? Lehet segít ha kijelentkezel. Más ötletem ezzel kapcsolatban most nincs. Esetleg linket tudok adni a videóról: http://www.youtube.com/watch?v=xlWcBdQSW6w

Megjegyzés küldése